Accepterad Olwar | Medlem ansökning [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olwar

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cdbr-fjnc/qvnmmmwt

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Wille Pille#3211

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vlad 3 dracul han är ifrån Rumänien men han flyttade multistaden för en vecka sedan så han är ny i stan. Han är cirka 20 år gammal. Han hade en väldigt dålig uppväxt hans pappa var kung i Rumänien men han var inte hemma så mycket för han var oftast ute och dödade folk eller hämtade fångar för vi hade ett fängelse i vårt slott. Men hans mamma fanns alltid där för han. Men han åkte till multistaden för att han ville skaffa vänner och komma bort ifrån sin pappa. Han vill leva ett normalt liv i staden eller kanske bli krim. Eller så vill han skaffa ett jobb och känna pengar och köpa feta saker och bra saker som han behöver. Hans intressen är att köpa kläder åka och titta på saker vara med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem p.g.a att jag har kört five m ett tag. Jag har kört på många servrar men tycker unive är den bästa. Jag är bra på att rpa och kommer då att bidra med en bra rp till severn. jag har rpat som polis och krim på andra servrar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kommer bidra bra till serverns rp Ingen vdm ingen rdm och ingen metagaming. Kommer följa alla regler i serven och säga till mina kompisar att dom ska gå med i unive för att det är en bra server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte spelar för powergaming 2 och att du kan vinna och förlora scenarion

Hur hittade du Unive? Letade runt på svenska servrar så hittade jag unive och tycker den är bra

Din medlemskaps ansökan har godkänts! Tråd flyttas till Medlemskaps Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka