Accepterad olund | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olund

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273157970/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Lt,Hazard#8107

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Palme, och är 21 år gammal har brunt hår och gröna ögon han är en väldigt social människa och älskar att umgås. Han föddes och växte upp i skåne i en stad vid väst kusten som hette helsingborg. Han växte upp med sin mamma, pappa och stora syster, när han ´blev 14 så flyttade hans pappa och stora syster ner till malmö. Pär och hans mamma standade i helsingborg där hans mamma jobbade som slaktare. När Pär fyllde 18 så skaffade han sig sin första bil, hans pappa hade tidigare jobbat som mekaniker i en liten stad utan för helsingborg och då tog pappan ofta med Pär till verkstaden, där han fick lära sig en del om hur bilar fungerar. När pär fyllde 20 bestämde han sig för att flytta till en storstad där han skaffade sig ett bra jobb så han kunde försörja sig själv. Han är en snäll och trevlig person men om man irriterar han så kan han bli arg! Han älskar bilar och snygga kläder men mest av allt så älskar han att vara med kompisar eller familjen. Ibland kan han göra lite busiga saker eller lite dumma saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för jag har sett att det är ett väldigt bra community, och jag vill utveckla min rp nivå. Om man blir whitelistad så får man mer frihet att göra roligare saker, som till exempel att få bättre jobb m.m. Unive är den enda server på FiveM som jag har tyckt det har varit lönt och bli medlem på för på många andra kan man bara gå ex. och skaffa ett vapen på direkten. Men det är bra att man måste vara medlem för att göra vissa saker så att det inte blir kaos. Det jag vill komma till e att vissa klarar inte av dessa krafter man får, men jag kommer att göra mitt yttersta för att rpn ska bli så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har en massa vänner som spelar där och det är en väldigt bra svensk server med mycket folk med bra rp. Jag har också tyckt det har varit väldigt roligt de senaste 6 veckorna.

Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som sa att servern var bra och jag hade sett några YT videos på folk som spelade på unive. Jag såg också att det var många inne så jag var tvungen att testa. Det såg också väldigt välgjort med allt från rp till scripts.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka följa alla regler så bra som möjligt och att få det så verklighetsbaserat som möjligt. rp har jag alltid gillat sedan jag vetat vad det betydde och jag har köpt många rp spel. Och nu när jag är lite äldre så har jag övergått till FiveM.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? tjäna mycket pengar och lära känna olika folk!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern som jag har tyckt varit rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka