Accepterad olssson | Chef-jobb ansökan [Jönssons Fastighetsbyrå AB] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? olssson

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca. 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, min första punkt är nog att så mycket inte kommer att utvecklas och ändras under en hyfsat lång period men senare där på kommer jag ta upp med mina kollegor vad dom tycker behövs för en bättre arbetsmiljö och en hastigt ökande försäljningsprocess. Jag ligger vid nuläget på en postion som btr. chef hos Jönssons Fastigheter och har visat lojalitet och mina säljnings erfarenheter inom yrket. Min tidigare chef skötte allting bra med upplägget om anställning, kläder, introduktioner och pris läggning. Jag funderar på att fixa ett nytt upplägg i framtiden med vid nuläget är det inte så mycket att tjata om och starta en diskution kring. Men små ändringar kanske sker så som nya arbetskläder eller valfria kläder (kostym), hålla oss på en viss antal anställda och hus genomgångar för nya anställda där dom lär sig skapa hus, pris sätta och massa mer för att få dom erfarenheter dom behöver för att sprida ett gott rykte om Jönssons Fastigheter. Jag kommer även med hjälp av mina kollegor samla förslag som dom vill och sedan uppfylla dom förslagen och få alla att känna sig trygga på sin arbetsplats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag befinner mig just nu på en Btr. Chef plats där med 4 månaders erfarenheter. Har alltid visat min lojalitet och skött mig på jobbet vilket har lett mig till den plats jag förtjänat. Men med tanke på att vår chef nu lämnar pga. staff så ville han att jag ska ta över då jag är väldigt passionerad av mig och erfaren inom branschen överlag. Jag är väldigt flexible och stresstålig och därmed visar min bästa jag på arbetstid med ett glatt leende. Jag kan inprecis allt jag behöver veta ha koll på om försäljning, anställning, genomgång och visa mig lojal och erfaren.

Hur ofta kommer du vara inne? Snart rör sig Sommarlovet in och jag har planerat att stanna på Jönssons så länge jag får. Så kommer lägga ner mycket tid på Sommarlovet till Jönssons Fastighetsbyrå och bygga upp det med ett bra upplägg och bas.

Men på vardagar när jag har skol tid så tillbringar jag ungefär från 8-16 i skolan och spenderar därefter från 17-23 på Unive och kommer lägga ner mycket tid till att förbättra företaget. Och sedan helger kommer jag lägga mycket tid till Unive, ungefär 4-8 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

++++++rep jag kna lunngt förmedla at than är den absolut mest sköna och drivna arbetern någonsion. han som bitr var inte ett svårt val och han ska bli chef. han är den mäst kompitenta personen för det och han förkänar allt. han är en extremt snäll person som man inte kan ha något emot. han vet vad han håller på med och han förkänar jobbet till 100 procent. allt jobb han lägger ner och all skönhet han har i sitt hjärta är något som ingen annan kan komma med. HAN SKA BLI CHEF. det är den bästa persoenn som kan ha ett job och alla förstår att just han ska vara CHEF. jag kna säga så mycekt mer som han förkänar men kommer inte få platts med allt. jag hoppas på det bästa för dig och att du blir chef. LYCKA TIlL i framtiden och nu och få Jönssons till det absoluta maxet. Mvh Josef Jonsson elelr Raxy som jag också kallas. och nu håller vi alla tummarna för dig LYcka till!!!!!!!!!!!! <3
MVH

+rep han är delägare nu då jag tycker han har mycket erfarenhet kring han jobb då jag anser att han förtjänar sig en chef plats på Jönssons Fastighetsbyrå AB
MVH: Bullipipo

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

+++ rep riktig bra på vad han gör. Riktig trevlig grabb förkännar chef.

Godkänd. Du har blivit vald till chef över jönssons fastighetsbyrå! Grattis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka