Ej Antagen olssson | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? olssson

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Medlem sedan 2022 men kört sen slutet på 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, jag kommer från början bygga upp en stark grund och anställa drivna personer som inte är ute efter pengarna och bonuserna jag kommer införa för mina anställda. Jag kommer sakta, smidigt och välplanerat utveckla jobbets nuvarande system och dess framtid tillsammans med mig och mina kollegors åsikter. Jag ska se till att rätt personer är på rätt postion och inte bara gör ett bra jobb som arbetare men också ett bra arbetare som dess postion. Så som P/A ska sköta anställda och inte bara lösa intervjuer utan hålla ett extra utkik på anställda, min btr. ska va min högra hand och beslut ska lyftas till mig innan. Jag har sen tidigare varit chef på jönssons och infört ett regelsystem på arbetsplatsen som dom använder sen idag, i de jobb kontraktet/jobb regler kommer olika sorters punkter tas upp så vi ej får klagomål eller så arbetet inte hamnar i knipa (t.ex. hygien, arbetstid mm). Kommer även införa olika sorters bonusar till de som jobbar bra under veckan och sköt sitt jobb inom sin postion bra, kommer utgå ifrån kundservice, arbetskraft och relation dom visar med min och dess samarbete och rp nivå med alla på servern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har sen tidigare jobbat på Jönssons i näst intill 6 månader och jobbade mig upp från mäklare till chef under den tiden. Chef postionen på jönssons var en bra upplevelse men är nu ute efter något nytt. Men dess erfarenheter jag fått från det är hur jag sköter mina anställda och hanterar dem bra och rättvist. Har även vart P/A på Grovestreet Pizzeria sedan innan och det var jag och min delägare som var dom ända som jobbade under den tiden, det vill jag kunna förbättra med nuvarande GSP teamet.

Hur ofta kommer du vara inne? Nu är det sommarlov och jag kommer kunna sköta mitt jobb bra och aktivt. Vi snackar runt 5-10 timmar om dagen och när jag väl inte är online lägger jag tid på att hålla koll i discord och se till att det sköts där och att aktiviteten rullar på bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka