Antagen olssson | Chef-jobb ansökan [Grove Street Pizziera]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? olssson

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca. 2 år.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jo, till min början kommer jag göra arbetsplatsen till ett trygg plats och rolig arbetsmiljö där man ska kunna känna trivsel. Jag vill se till att lägga in flera bonusar från min egen kassa till dom jag känner är värda det baserat på samarbete, aktivitet och kundbemötande etc. Jag vill även se till att alla mina anställda ska få den arbetsro dom behöver så kommer lägga in flera raster som man får ha under sitt skift för att kunna jobba en längre period.

Jag kommer vara strikt kring den veckoliga aktivisten och se till att folk som är sjukskrivna eller har frånvaro visar fram foten för varje vecka dom är på inaktivitet så jag vet att dom ändå har känslan kvar för jobbet, annars kommer det räknas som ogiltig frånvaro. Om det nu är så att en anställd inte jobbat tillräckligt med timmar under sitt vecka, kommer jag ge ut en muntlig varning eller jobb varning baserat på deras repetition av händelsen.

Jag vill även se till att lägga in Policys och regler till jobb platsen för att kunna sköta jobbet på det rätta sätt med rätta material mm. Några punkter kring regler på arbetsplatsen är följande:
1. Hygien & säkerhet - Man ska ha en hyfsad hygien på arbetsplatsen för att visa kunderna att vi är rena och bryr oss om deras behov mm. Du ska sedan där på följa alla säkerhetsrutiner och använda maskinerna på arbetsplatsen till rätt behov med rätt material för att förminska risken av skador på arbetsplatsen
2. Lall - Noll tolerans till lall på arbetsplatsen, ni ska kunna agera professionellt och kunna visa respekt för dina kollegor och kunder. Du ska bemöta dina kunder på ett trevlig och väl komligt vis med en trevlig ton.
3. Feedback - Ge och ta emot kritik eller beröm för din framtida utveckling och lärdom. Var öppen för att både ge och ta emot kritik eller feedback för att kunna lära dig av dina misstag eller fortsätta göra som du gjorde innan.
4. Balans mellan arbete och privatliv - Håll en viss gräns mellan ditt privatliv och arbetsplatsen och låt inte privatlivet ge återvänd på arbetsplatsen, så vida tvärtom.

Vidare till jobb intervjuer där jag vill ta upp olika punkter med personen för att se vad deras personliga erfarenhet är, alla har en. Vissa är bra på att kommunicera, vissa kanske är bättre i köket och vissa har mycket fordon erfarenheter så jag vet vad jag kan dela upp dom i (så som kassa, kock och leverans man). Vill även att dom ska kunna korruption och jobba svart genom vad det innebär. Och till sist se till att dom är test-medlem eller medlem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, jag har flera erfarenheter inom säljning och kundbemötande samt köks erfarenhet. Jag är tidigare Delägare på Grovestreet Pizzeria och nuvarande prov-anställd på Pizzerian. Även 8 månaders erfareheter på jönssons fastighetsbyrå som allt från mäklare till chef på det jobbet,

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag i flera timmar. Ca. 3-6 timmar om dagen och kommer under den tiden utveckla pizzerians framtid.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
+rep Han har varit chef på Jönsson Fastighetsbyrå och tyckte han passade som chef och kan hantera de.

+rep Bra chef med erfarenheter och gör alltid det bästa för sina anställda

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka