Inaktuell olssson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ggdg-gcwq/fhcvmktn

Ditt Hex-ID: steam:1100001442441fb

Vad är din discord tagg? olsssson

Vem var det som bannade dig? Fiveguard Anticheat

Bild på banmeddelande: {D0C3E29B-3DBF-4E68-8072-6F001DE37E3C}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, antar att jag gjorde nått udda. För ett tag sen i hellraisers hoppade jag upp på ett hustak och dog och sen när jag tabba in igen för att kolla på klippet och skicka till staffs var jag anticheat bannad, ungefär samma sak hände nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var på motorvägen och jagade en grabb som sa att han skulle göra grova saker mot våra mammor, han hetsade helt enkelt. Sen när jaget på motorvägen ledde till sitt slut och vi var i sandy så stannade han och riktade. Jag satt fortfarande kvar i bilen och blev skjuten och dog. Men sen när jag tabba ur för att kolla på klippet efter händelsen för tyckte de han gjorde var lite osocialt. Men när jag väl tabba in igen var jag anticheat bannad. Har även klipp på vad som hände exakt innan min anticheat ban: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kg8o9Br4q7wgyEu1g?invite=cr-MSxnU0csODE4OTc2MTI

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, gjorde inget fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick senaste indragna roller under sent 2022 när jag tog ut pengar från Vianor jobb kassan, hade precis skaffat krim för första gången och vilja göra nått roligt scenario och slutade med en P-ban av Karimo, men när jag kom tillbaks en månad senare på min fösta ban överklagan så tog jag RP:andet mer seriöst och läste på reglerna, och blev staff senare där på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst på reglerna mera och värna om mina roller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltid följt reglerna efter det och alltid var försiktig med vad jag gör, har inte fått indraget sen dess.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

detta är inte aktuellt längre, tack ändå och ha en bra kväll! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka