- Personal
- Meddelanden
- 304
- Reaction score
- 50
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ggdg-gcwq/JRQCTMHV
Ditt Hex-ID: steam:1100001442441fb
Vad är din discord tagg? olssson
Vem var det som bannade dig? HalaVista Anti-Cheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:![image[1].png image[1].png](https://unive.se/data/attachments/57/57406-c99b47ff40b09120f647bbd76d41033c.jpg?hash=yZtH_0CwkS)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vart bannad av anticheat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid mitt klubb på Hellraisers och försökte hoppa upp på ett tak, det var då jag blev bannad. Dock lite innan detta så var jag i en skottlossning ungefär 15 minuter innan bannen. Men helt plötsligt vart jag bannad på klubben av anti cheat. Detta är nog tredje gången jag blivit felaktigt bannad av anticheat, vet inte varför den bannar just mig så ofta.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad än gång för lite mer än 1 år sen för korruption inom yrke. Var rätt ny till servern på det tiden och tog mig aldrig ansvaret att läsa reglerna, lärt mig mycket sen dess och har alltid försökt hålla mig till reglerna.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? .
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001442441fb
Vad är din discord tagg? olssson
Vem var det som bannade dig? HalaVista Anti-Cheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
![image[1].png image[1].png](https://unive.se/data/attachments/57/57406-c99b47ff40b09120f647bbd76d41033c.jpg?hash=yZtH_0CwkS)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vart bannad av anticheat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid mitt klubb på Hellraisers och försökte hoppa upp på ett tak, det var då jag blev bannad. Dock lite innan detta så var jag i en skottlossning ungefär 15 minuter innan bannen. Men helt plötsligt vart jag bannad på klubben av anti cheat. Detta är nog tredje gången jag blivit felaktigt bannad av anticheat, vet inte varför den bannar just mig så ofta.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad än gång för lite mer än 1 år sen för korruption inom yrke. Var rätt ny till servern på det tiden och tog mig aldrig ansvaret att läsa reglerna, lärt mig mycket sen dess och har alltid försökt hålla mig till reglerna.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? .
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja