Nekad olssson | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Helper
Helper
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
271
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? olssson

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001442441fb

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. I nuläget så har jag skola 5 dagar i veckan (måndag - fredag) men har vid nuläget lov. Jag spenderar mycket av min tid i skolan och läxhjälp till det rätta arbetet vilket ger mig mer fritid till Unive under resten av dagen. Jag går i inga sporter och har inget socialt liv så mycket av min tid spenderas online i Unives RP. Helger spenderar jag mesta del till unive, kan vara från 4-8 timmar på helger. Men har alltid visat en social och kul rp för motparter.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år snart

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) genligt bantotal 4 gånger fast en gång var det felaktig och den jag fick av M1zzY var ej angiven och felaktig så 1. wfaw.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens huvuduppgift är att underlätta jobbet för staffsen. Dom är som helt vanliga spelare fast civila staffs. Skulle man få syn på någon som gör ett regelbrott, så tar SV:n vid platsen hand om det sedan får en staff att förlänga den. Servervakter har en stor passion för unive och respekterar ingen sorts lall eller oseriös rp med ett dålig utgång. Meningen är inte att jaga problem spelare utan att bygga upp sin egna RP och hantera problem spelare på vägen som du får syn på.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag vill bli servervakt då jag var det sedan innan. Jag har aldrig utnyttjat det på ett lalligt sätt utan använt det på rätt sätt. Det brukar vara väldigt användbart till olika jobb som sjukvården då jag kan ha /toggleID och ständigt banna det som förstör. Jag vill även kunna hjälpa servern att nå sina mål och få bort problem spelare. Jag är även gammal Helper och saknade Rpn och där med slutade. Men ville självklart fortfarande vara SV då jag märker hur mycket jobb det blir för er.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sin roll på fel sätt som att få respekt eller att bara hjälpa sig själv. Vid abuse situationer kan det vara att man använder sina krafter som SV på fel sätt. Det kan vara att man använder /toggleid i scenarion eller bannar någon för att komma fram i kön snabbare.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka