Accepterad olssson | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? olssson

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001442441fb

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på Unive går till så att jag vaknar vid 8-9 på morgonen och tar nått att äta, så jag kan vara så pigg som möjligt när jag rpar. Det mesta av min fritid brukar jag köra Unive. På ett genom snitt varje helg så spelar jag kanske Unive i 5-6 timmar, medans på vardagar 2-3 timmar. Jag spenderar mest tid på jobbet i Unive men också till fritid lite på kvällarna. Jag rpar mycket på kvällarna och nätterna så jag kommer ha koll på natt lall. Jag var SV sedan innan men blev helper och sen sluta som helper och har nu inte kvar min servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt 1 år men spelar sedan 2 år tillbaka ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har vart bannad 2 gånger innan (bannen av M1zzY var felaktig)
Bild finns uppe.
image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta jobbet för staffsen. Skydda servern i ett mer diskret sätt. Vi kan lägga bans på max 1 timme. Ser vi något grovt regelbrott ske, bannar man och sedan gör en ban förlängning (man ska alltid ha bevis). Servervakt är en helt vanlig RP:are på servern fast har mer makt och har erat förtroende.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag var tidigare Helper och det är alltid skönt att bli av med dom som förstör. Så vill ta och försätta hjälpa till med detta fast också ha tid för annat som jag inte hinner när jag är Helper.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan vara att man använder sina unika förmågor för att förbättra för sig själv eller sin kompis. I själva SV fall skulle detta kunna vara att man revvar sig själv i ett scenario eller använder toggle ID i ett scenario. Detta är något som inte får ske och kan leda till ban och indraget SV.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka