OlssonErik
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441560331/
Ditt Hex-ID: steam:1100001584ac30b
Vad är din discord tagg? Raqxy eller raqxytopshotta
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blev bannad av anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde runt i min min import bil och skulle hämta en grabb och skulle gå in o fixa lite music för att sedan skriva in /carradio men när jag kopierat länken och går in på fivem så får jag upp att jag blivit bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, fuskar inte.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för typ vdm första gången jag spelade fivem. gör inte om detta misstaget igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning blev felaktigt bannad
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001584ac30b
Vad är din discord tagg? Raqxy eller raqxytopshotta
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blev bannad av anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde runt i min min import bil och skulle hämta en grabb och skulle gå in o fixa lite music för att sedan skriva in /carradio men när jag kopierat länken och går in på fivem så får jag upp att jag blivit bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, fuskar inte.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för typ vdm första gången jag spelade fivem. gör inte om detta misstaget igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning blev felaktigt bannad
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja