Inaktuell Olsson_Felix2 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson :D

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Olsson_Felix#7959

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var för att jag tycker att det ser kul ut att va medlemskaps ansvarig och att jag skulle vilja hjälpa till till alla staffs och medlemskap ansvariga att hjälpa dom med medlem ansöka det var det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en driven och en hjälpsam och att jag bemöter alla bra och jag är väldigt hjälpsam och jag lämnar aldrig ett problem innan jag har löst det och jag kan sitta en hel dag och bara ta medlems intervjuer eller sitta på forumet och kollar igenom alla ansökningar och jag är också en person som vill bli så bar så mulligt inom medlemskaps ansvarig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bemöta dom andra som jag vill att dom ska bemöta mig. T.ex om någon kommer vänt rum och jag drar in dom så ska man alltid va tervlig och hjälpsam och om dom har typ en fråga så ska man alltid hjälpa till men om dom inte är trevliga mot dig så ska man säga till och på skarpen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska innebära att man har visat mogenhet i sin intervju och har bevisat hög rp. Rp nivån skulle höjas om folk kan ha medlemsjobb och lära sig rpa. För mig innebär medlemskap på unive att man är del av ett community/ en folkgrupp där alla har en chans att rpa seriöst och ha kul. och inte lalla och har ska följa reglerna som alla andra ska gör på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? skulle kunna va mogen och inte lalla och en spelare för mig är en seriös spelar som ska göra allt för att ha så bra rp så mulligt och om den inte har bra rp så så kommer det ta åtgärder på dem men en medlem ska inte lalla osv den ska följa reglerna som alla andra också ska.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle tagit ansvar över alla medlems ansökningar och alla medlemskaps intervjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag- Torsdag 15.30 - 21.30 Fredag-söndag 12,30-01.30

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka