olsson28123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan olsson
Vad är ditt discord namn? jontedonthaveabbc
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse bensin är en 53 årig gubbe
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, pratglad och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bosse kommer från småland och hade det svårt i sin uppväxt för hans föräldrar gjorde inte så mycket pengar sp vid tidigt ålder började han råna, framtids plan är väl och få en krim roll komma in i nått gäng
Vad kan du bidra med till serverns RP? glädje, skratt och om ja få krim roll i framtiden kan ja hjälpa gäng o tjänna pengar t.e.x men främst skratt o glädje
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon står med en pistol mot mitt huvud ska ja bli rädd och göra som han säger även om det bara är ett spel så måste ja rollspela
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fearrp, vdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt rolig pratglad snäll. bjuder på mig själv kan lägga ut på tik tok när ja kör eller gå live. och kommer va inne mycket
Vad är ditt discord namn? jontedonthaveabbc
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse bensin är en 53 årig gubbe
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, pratglad och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bosse kommer från småland och hade det svårt i sin uppväxt för hans föräldrar gjorde inte så mycket pengar sp vid tidigt ålder började han råna, framtids plan är väl och få en krim roll komma in i nått gäng
Vad kan du bidra med till serverns RP? glädje, skratt och om ja få krim roll i framtiden kan ja hjälpa gäng o tjänna pengar t.e.x men främst skratt o glädje
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon står med en pistol mot mitt huvud ska ja bli rädd och göra som han säger även om det bara är ett spel så måste ja rollspela
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fearrp, vdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt rolig pratglad snäll. bjuder på mig själv kan lägga ut på tik tok när ja kör eller gå live. och kommer va inne mycket