olsson28123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan olsson
Vad är ditt discord namn? olssonj006
Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse bensin är en 53 årig gubbe
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, pratglad och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bosse kommer från småland och hade det svårt i sin uppväxt för hans föräldrar gjorde inte så mycket pengar sp vid tidigt ålder började han råna, framtids plan är väl och få en krim roll komma in i nått gäng
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativt rollspel, välutvecklade karaktärer och engagerande storytelling som driver handlingen framåt. Jag anpassar mig efter serverns regler och stämning, samarbetar bra med andra spelare och hjälper till att skapa en levande och realistisk RP-upplevelse.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du inte enbart fokuserar på att din egen karaktär ska “vinna”, utan att du aktivt bidrar till att skapa en bra och trovärdig historia – även om det innebär att din karaktär förlorar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fearrp, vdm............................ nu skriver ja på denna så ni vet förra gången blev ja nekad pågrund av att det stog att ja är medlem i en anna server men det är jag inte och vill bara klar stämma det...
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt rolig pratglad snäll. bjuder på mig själv kan lägga ut på tik tok när ja kör eller gå live. och kommer va inne mycket
Vad är ditt discord namn? olssonj006
Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse bensin är en 53 årig gubbe
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, pratglad och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bosse kommer från småland och hade det svårt i sin uppväxt för hans föräldrar gjorde inte så mycket pengar sp vid tidigt ålder började han råna, framtids plan är väl och få en krim roll komma in i nått gäng
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativt rollspel, välutvecklade karaktärer och engagerande storytelling som driver handlingen framåt. Jag anpassar mig efter serverns regler och stämning, samarbetar bra med andra spelare och hjälper till att skapa en levande och realistisk RP-upplevelse.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du inte enbart fokuserar på att din egen karaktär ska “vinna”, utan att du aktivt bidrar till att skapa en bra och trovärdig historia – även om det innebär att din karaktär förlorar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fearrp, vdm............................ nu skriver ja på denna så ni vet förra gången blev ja nekad pågrund av att det stog att ja är medlem i en anna server men det är jag inte och vill bara klar stämma det...
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt rolig pratglad snäll. bjuder på mig själv kan lägga ut på tik tok när ja kör eller gå live. och kommer va inne mycket