Accepterad olsson2222 | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olsson2222

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah olsson

Vad är ditt discord namn? olsson#6352

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Dennis andersson och är 18år gammal och bor med mina föräldrar och store bror som bor ensam, en dag så gick jag till affären med min store bror och han häsla på dom som stog utanför centrum och jag tänkte shit han känner gangsters och min store bror jonas andersson va min förebild, men min store bror åkte in för vapen brottet han va en utav dom som bestämde och säljde droger, när han var inne så va jag 18år och jag ville bli som han så jag gick till dom grabbarna och förklarar vem jag va och dom sa att jag skulle börja sälja droger åt dom så jag gjorde de dom sa och sen tabbade jag bort lite av drogerna och dom grabbarna va farliga så jag gömmde mig hemma i 2år nmär de hade gått två år så kom min store bror ut och jag förklarar allt och han vart inte glad, men dennis anderssn gillade och mecka på bilar på fritiden och han va ute och gjorde de men när han va och meckade i 30min så kom massa av grabbar och jag sprang upp och hämta min bror min bror tog med tabben men ingen va kvar, en dag senare så sa min bror nu ska du veta vem du är du när 20år och du har inte hållit i en tabbe nu är de din tur så min bror skrev till dom att vi skulle mötas upp, så dom mötes upp så hade dennis och jonas med sig en tabbe var och efter de har inte doms föräldrar hört nått mer!

Vad kan du bidra med till serverns RP? g kommer att bidra med rolig bra social rp och bidra med roliga långa scenrario och jag kommer följa alla regelerna här på unive roleplay. och t.ex om jag kan laga är med i gäng eller jobbar på lagningsfirma ska jag alltid använda mig av /me för det blir mycket bättre rp + det är regel på det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska skapa scenario så det blir roligt för båda parterna och spela för att ha kul.

Hur hittade du Unive? genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka