Accepterad OlssoN22 | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlssoN22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? _6006s_

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Glace connor är en man som har växt upp med en kriminell pappa och en mamma som var ensam stående. Glace connor var född år 1985 och sedan Glace connor fick sitt första jobb som bagare efter skolan så var Glace inte nöjd med det yrke han fått hos sin moster så Glace började sälja bilar på fritiden. Glace hade stora framgångar i sitt bilsäljande och hade tillslut råd med en egen lokal där han lärde sig hur man fixade trasiga bilar och vilka komponenter som behövdes han lärt sig allt om bilar och motorer under åren. Glace vill kunna växa upp och försörja sin mamma som alltid stått vid hans sida och trott på han i alla lägen. Så Glace vill lära känna folk med samma intresse som han själv och kanske börja med racing eller något liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en mycket seriös och utvecklad rp. Min karaktär som kommer hålla sig i alla scenarion och bidra till ett bra Community. Jag kommer inte vara toxic eller något sådant eftersom att jag tycker mest de förstör rp. Kommer till mesta dels vara intresserad av bil saker typ som racing och annat kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Hittade hit när jag kollade på philips320's videos och tyckte denna server skulle passa mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka