Accepterad Olsson219 | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson219

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah olsson

Vad är ditt discord namn? olsson#9274

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dennis andersson och har en bror som heter jonas andersson och jonas har varit med om mycket saker som kriminell osv de va en måndag morgon vi skulle äta frukos och min mamma säger att vi måste åka och köpa mat jag och jonas gick och köpte mat men på vägen dit så kommer en person och hälsar på min bror och säger hej och frågar hur han mår och dem snacka ett tag men efter de så gick vi vidare när vi va där så köpte vi mjölk macka och mat sen kom vi fram till kassan och vi betala och vi va på väg ut när vi va på väg ut så kommer ett par grabbar och ropa på oss och sa stanna och han stanna inte och han sprang o jag fatta inget så jag sprang också så efter de så hade vi kommit en bit och då sa han att han har varit med om mycket som jag int vet så gick vi hem och han berätta massa saker men sen åt vi efter de så va de kväller och vi gick och la oss och somna direkt, nu är de tisdag och de är en person som ringer på dolt och jonas svarar och säger hej vem är de och jag hörde inte så mycket för han gick ut i rummet men jag hörde jonas säga att han kommer så jag stanna hemma och sen sulle upp och äta och de va skola så jag åt och efter de så gick jag till skolan och de va en vanlig skol dag och vi slutade kl 15:30 jag va på väg hem och jag hörde folk snacka på bussen om att de hade varit skottlossning och jag tänkte oj tänk om de är min bror så jag kom hem och ropa och kolla om de va nån hemma och ingen va hemma så då hade vi fått post/tining hem och jag börja läsa direkt och där stog de jonas andersson är misstänkt för vapen brott och försök till mord och då tänkte jag om han va död eller om han lever, så efter nån timme så hör jag nån knacka på dörren jag kolla ut och då stog polisen där och jag öppna dörren och frågar va de är som hänt och dem fråga bara om dem fick komma in och då sa dem till mig Jonas andersson är död sen gick dem och sen efter de så vet ingen vart dennis andersson är!

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp samt gör mycket scenarion för att servern ska bli bättre typ att göra stora krim scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda Partenar ska ha kul i scenario och inte alltid tänka på vinst

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka