Nekad olsson0328 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olsson0328

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? olsson0328

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 𝓗𝓪𝓬𝓴𝓢𝓹𝓮𝓽𝓽𝓮𝓷

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart snäll och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Holger storm 37år. Han växte upp i en rik familj där man fick allt man pekade på, men i tidig ålder märker storm att han inte passar in i den miljön och dras allt mer till sin farfar som var en gammal mc knutte, storm var där all sin lediga tid och fick lära känna sin farfars mc vänner, dom mekade med motorcyklarna och hade grillfester ute på gården. Storm har sin rika bakgrund att stå på men gillar de att ha de lite mer enkelt. Att inte behöva klä upp sig för att vara den bästa och stiligaste i familjen Storm vill kunna klä sig enkelt och skönt för det var så Storm va från grunden. Storm blir mer och mer insat i mc kulturen och börjar vara mer hos sin farfar än hemma. Storm blev väldigt duktig på att mecka och skruva detta såg farfar och hans gubbar att det fanns riktig glöd till motorcyklar. Storm blev större och större och nu blev han erbjuden att börja fixa ihop motorcyklar åt mc gänget för att tjäna i hop lite pengar. Detta var Storms dröm att kunna jobba med det han tyckte var riktigt kul att få fixa i hop pengar och inte få allt han pekar på. Nu jobbade Storm väldigt mycket i verkstaden och hade ett mål att tjäna i hop pengar till en MC för att sedan kunna hänga med på långa turer runt om i landet och kunna dra flera och flera mil med sin dröm hoj. Nu hade Storm kommit ända fram till Titanuim där hans farfar kände flera mc gubbar och har planer på att fixa i hop en verkstad. Holger Storm har mål att lära känna folk i staden och bygga upp riktiga relationer. Och fortsätta med Mc kulturen och se vad den har och erbjuda på Unvie

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra Rp då jag har tidigare erfarenhet av RP jag kan även med roliga scenarion där alla får vara med och skapa minnen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan ta att man förlorar att man inte behöver vinna varje scenario det kanske är till exempel roligare om en polis förlorar ett scenario så att dom kriminella kan vinna men att polisen i stället få sätta efterlysningar och kanske planera en plan på hur dom ska koma åt dom kriminella.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mor någon regel när Jag har RPat efter som jag kan alla regler och följer dom men vad jag tror händer om man begår ett regelbrott är att ADMIN eller Staff tar tag i personen och pratar om vilket fel han har gjort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. sunt förnuft att man agerar som man hade gjort irl och inte oelastiskt. 2. Meta gaming att du använder information som din karaktär in vet 3. Vdm När du kör över en spelaren utan en giltig anledning att du dödar han med flit utan något bakomliggande

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har spelat RP sedan länge tillbaka så kan mycket och gillar att skapa roliga scenarion där alla får ta del av

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka