Accepterad Olsson nilsson | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Står ej

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 24 timmar 43 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kanske inte övertygade riktigt lika och så mycket som jag kanske skulle gjort och som att jag ångrar också det men jag var stressad situationen att jag ville bara så att allting skulle vara lugnt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var på q-park och skulle prata med chefen om olika saker typ allt möjligt Han har blivit ny chef för jag skulle fråga han hur det är att vara chef och sådana saker och sen så har jag min svarta 740 och jag hade den bara för att mina andra bilar var det det var det såg att jag hade min bil utanför q-park och en polis kommer och säger så sa de att jag misstänker att jag kört för fort och så så Nej det har jag inte gjort så hoppa in i min bil och körde iväg för att jag inte var skitfull jag fixar det där för mig för de anklagar mig för någonting som inte stämde och de verkade var riktigt Alltså Okej polis om man säger så och sen så kör de efter mig och sedan så fortsätter upp i Sandy att de fortsätter köra efter och sen så kommer jag på typ en liten mini Vad kan man säga till en liten buckla i vägen alltså så volta med bilen och är på att jag är skadad och allting och så kör de rakt in i mig och bara säger att att jag ska ut och bilen och tågpriser pistol och såna grejer hotar mig så jag bara typ är det hade Kanske två-tre minuter och sen så hoppa ut och bilen lade mig och så skriver som är slash me blöder från från armen och benet och så ska polisen att de tog bort plåster och så skriver så det slutar blöda och sen så skriver så/vi är i chocktillstånd och sen kom ambulansen för de hade inte inte om hon sa att jag var sjuk tillstånd att man inte riktigt fukttillstånd så är det inte det första man tänker på i ska den om jag hade fortfarande arbetat på skadorna i typ kanske fem-sex minuter och fortfarande Jag har ont Alltså jag är på att jag har fortfarande ont och sen de tar på med hamburgare direkt som jag tycker är lite kanske lite fel p att ta på Hamburger direkt om du är en människa som ligger ner skadad Det är alltså jag tror inte att det kan skada människor skulle kunna springa från polisen direkt efter någon har krockat men och sen så kör de in mig till polisstationen och sen så när jag kom in i fängelset det var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att du Jag känner kanske att jag kanske lite dålig men alltså ändå de gjorde också powergaming men alltså Jag kommer aldrig göra om det att jag ska äta mer på det jag som jag skadar mig Kanske det Jag tyckte fortfarande det var lite fel av dem att ta på hamburgare direkt Och sen är liksom sätta in mig polisbilen efter jag har skadat mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag läste på Twitter att det skulle vara bilträff på fotboll laget så jag menar nu kompis bestämde sig för att åka ner och kolla att du tar med min svarta över sju och så åkte vi ner och det var väldigt mycket folk Det var kanske fem-sex stycken securitasvakt då och kanske tio stycken av privatpersoner som ägde sina bilar och stor visa upp vad de har för bil och jag kör parkera min bil öppnar Alla dörrar och får du se lite coolare ut och sen så hoppar ut ur bilen och sen så gick jag och farmor börjar prata med varandra och jag tryckte fel knapp och då råkar slå en securitasvakt att jag skrev ioc att det var nice klick och att jag är hemskt ledsen över det att de struntar i det och kokt av andra personer som så att jag skrev nyss lik att de förstod min situation men de psykakuten trakterna skiter i vilket och de var så sura och sen så skulle du köra mig till polisstationen för att ge mig bättre att sätta in i fängelset och då så kör Mina kompis efter eller inte kompis med en kille som jag träffat en gång tidigare Och då så råkade akuten sagt om jag kör på hans bil och så kul att vakterna råkade inte på några krav alls att jag gjorde det sen var jag utanför bilen så de långt in my bagageluckan som jag trodde att de skulle göra för det brukar jag alltid göra om jag är lite rädd över att du skriver man slush me ligger han i baksätet de struntar de gjorde sen kör runt polisstationen och skulle säga till mig Dom sprang runder med mig jättelänge kanske tio minuter en kvart och så frågar jag om de kunde släppa mig men det ville de inte Och sen så sprang de ut till sin bil och sen var i deras bil så satte de in mig och sen så tar de ut mig och så så kan du vara snäll att släppa mig och då slipper de Mallorca Slå han igen Jo det var inte meningen att jag lovar jag lovar det var inte meningen jag är hemskt ledsen över det kommer aldrig hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna Kvarna polisens Tuva men jag vill inte får skita någonting Och det ångrar jag och sen att jag kanske skulle äta lite mer på skadorna som jag också ångrar som jag har Vet ni att jag ska göra mer till nästa gång och mer kanske så stanna kvar polisen frågar någonting Men jag vill inte ha skiten för för någonting som inte stämde eller så får missa polis som vägrar säga bara för de har hört någonting så stämmer det ut till 100 %

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad är att stanna kvar i Situationerna och typ tänka lite mer på alltså hur jag ska göra till nästa att inte göra om det att köra från polisen på det sättet eller typ jag går och så är påminn att jag ska äta så mycket som möjligt och skadorna har lärt mig av och att jag ska med typ så att inte köra från polisen Men jag vill inte ha något s*** som sagt för det är så men jag det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka