Nekad Olsson nilsson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har precis kommit in på Sören för dagen och då kommer det fram en kille och fråga om jag kan laga bilar och jag svarar Nej det kan jag inte och då sa han till mig håll käften Så jag säger han Varför ska jag hålla käften för att jag svarade att jag inte kan laga mobil och då börjar han ögon montera och säga fula saker som inte varit här blir sur och typ lite arg och sen stulen cykel så att jorden och cyklar iväg för att inte jag vill göra någonting med för att det inte skulle bli slagsmål Har du kommer en annan kille i en BMW bruxelles jag frågar varför jag cyklar på vägen och sådana grejer och jag cyklar inte på vägen Jag söker in till sidan sen var han inte jag så så jag kan också tillbaka Det undrar jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit in på servern för idag Och då så skulle jag Jag vill åka till garaget där jag spanat bara när jag vet it Mekonomen och det var en kille som fråga om jag kunde laga bilen och så nu kan jag inte och jag blev sur på mig och sen kommer det en annan kille i en BMW för jag cyklar för ska cykla till garage och du behöver ha en taxi så jag frågade mannen vad gör du mitt i vägen och såna saker så jag frågade vad fuck gör jag så jag får väl cykla här Om jag vill liksom Jag cyklar inte mitt i vägen cyklar inte sidan att det bara blir sur följer med som gör så min karaktär arg och så att jag kan du får käften och såna saker att han ska vara tyst typ sticker härifrån och sen kom jag fram till att jag har och jag tar en bil och sen skulle jag bestämde och en annan kille att vi skulle ses och vi skulle kanske byta bilar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag har lärt mig att inte göra om detta här att inte lalla och men min karaktär blir lite förbannad när man anhåller på kattförsäkring Jag tar allt mer utan Jag skyller inte från på någonting jag står för mitt fel Du kommer aldrig inträffa igen Det kan jag lova men som sagt min karaktär blir lite sur någon annan håller på och hittar lite sådana saker då vet inte han vad han ska göra så han bara svara tillbaka men det går inte inträffar igen Jag tänker på det till nästa gång

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a jag var på q-park och skulle prata med chefen om olika saker typ allt möjligt Han har blivit ny chef för jag skulle fråga han hur det är att vara chef och sådana saker och sen så har jag min svarta 740 och jag hade den bara för att mina andra bilar var det det var det såg att jag hade min bil utanför q-park och en polis kommer och säger så sa de att jag misstänker att jag kört för fort och så så Nej det har jag inte gjort så hoppa in i min bil och körde iväg för att jag inte var skitfull jag fixar det där för mig för de anklagar mig för någonting som inte stämde och de verkade var riktigt Alltså Okej polis om man säger så och sen så kör de efter mig och sedan så fortsätter upp i Sandy att de fortsätter köra efter och sen så kommer jag på typ en liten mini Vad kan man säga till en liten buckla i vägen alltså så volta med bilen och är på att jag är skadad och allting och så kör de rakt in i mig och bara säger att att jag ska ut och bilen och tågpriser pistol och såna grejer hotar mig så jag bara typ är det hade Kanske två-tre minuter och sen så hoppa ut och bilen lade mig och så skriver som är slash me blöder från från armen och benet och så ska polisen att de tog bort plåster och så skriver så det slutar blöda och sen så skriver så/vi är i chocktillstånd och sen kom ambulansen för de hade inte inte om hon sa att jag var sjuk tillstånd att man inte riktigt fukttillstånd så är det inte det första man tänker på i ska den om jag hade fortfarande arbetat på skadorna i typ kanske fem-sex minuter och fortfarande Jag har ont Alltså jag är på att jag har fortfarande ont och sen de tar på med hamburgare direkt som jag tycker är lite kanske lite fel p att ta på Hamburger direkt om du är en människa som ligger ner skadad Det är alltså jag tror inte att det kan skada människor skulle kunna springa från polisen direkt efter någon har krockat men och sen så kör de in mig till polisstationen och sen så när jag kom in i fängelset det var bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har bra kunna fortsätta cykla Jag hade bara kunna Norsjö han och skiter i vad han hade sagt att bara sagt ja ja okej då Eller liksom sådana saker åker ner typ kanske bara står inte i han bara liksom tänker att det inte han finns Men jag ber om ursäkt och det kommer inte hända igen hoppas verkligen jag kan få chans att visa att jag inte kommer göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag att inte typ svara tillbaka om någon kaxar sig eller liknande att det är liksom typ jag står inte i det bara tänker att jag skita igen liksom Och att det är typ lyssna på Sanna saker som folk säger till dig nåt sånt Jag har allting som har hänt Du kommer inte inträffa igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår men jag är frågar en support eller trainee att jag kommer bli nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka