Accepterad Olsson nilsson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permant och bannad från discord

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Problemspelare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej hoppas allt är bra philip med mig är de bra jag vet att philip banna mig för att jag hade för många banns

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror nu de va ca 3 månader ca jag blev bannad jag hade över 100 banns och de skäms jag över och de förstår jag att philip banna mig för jag har alltid kört på unive och sen för ca 2år ca så började jag på unive då va jag helt ny till fivem och visste inte riktigt hur man spelade eller gjort så jag va nybörjare sen började jag bli bannad och förstod inte varför jag blev bannad och sen började jag hitta folk ig och rpade med och hade kul och de började med att vi och andra lallade och hitta på med massa skit ig och vi blev bannade och sedan efter att de som jag rpade med ig blev permade så började jag lugna ner mig och fick en gång hoppa in i support och fick varning att jag ek skulle få fler bans sen efter ca 2 veckor så blev jag sv bannad för att jag hade tydligen desync i i en bil och de visste jag inte så då hoppade jag support och löste de och pratade och sen på morgonen dagen efter så hade limpis bannad mig för problem spelare och jag skrev en ban överklagan som vanligt då och blev godkänd av philip och då fick jag en chans av han som jag tackar enormt mycket för att det vet du philip sen så skrev philip i min ban överklagan att han skulle wipa min karaktär och då blev jag smått sur/arg och började fråga varför philip gjort de och sånna saker och han sa att om inte jag slutade och fråga skulle han banna mig och jag ville ju ha tillbaka min karaktär jag kämpat med i nästan 2 år känns väldigt surt då att min karaktär ska försvinna men jag har ju så många bans så jag förstår fortfarande de att de inte är okej

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ej en felaktig ban de är jag som har gjort fler och jag står verkligen för allt jag har gjort och jag har verkligen tänkt över allting och har tagit allt på fullt alvar ich insät vad jag har gjort och de sista jag vill är att inte få kunna spela på unive eller att du kunna rpa på unive jag är väldigt ledsen över allting och jag vet att jag gjort fler jag vet de verkligen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade precis kommit in på servern för idag Och då så skulle jag Jag vill åka till garaget där jag spanat bara när jag vet it Mekonomen och det var en kille som fråga om jag kunde laga bilen och så nu kan jag inte och jag blev sur på mig och sen kommer det en annan kille i en BMW för jag cyklar för ska cykla till garage och du behöver ha en taxi så jag frågade mannen vad gör du mitt i vägen och såna saker så jag frågade vad fuck gör jag så jag får väl cykla här Om jag vill liksom Jag cyklar inte mitt i vägen cyklar inte sidan att det bara blir sur följer med som gör så min karaktär arg och så att jag kan du får käften och såna saker att han ska vara tyst typ sticker härifrån och sen kom jag fram till att jag har och jag tar en bil och sen skulle jag bestämde och en annan kille att vi skulle ses och vi skulle kanske byta bilar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade i ifrån fösta början kunnat ta allt seriöst och börja bete mig och inte tramsa eller hitta på med massa skit och lära mig av sakerna jag gjorde och börja ta lärdom men de gjorde jag inte vet att jag som sakt har gjorde fel och har verkligen tänkt över allt jag gjort säljer verkligen inte de bara för att

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att unive är en server som philip kämpar varje dag med och om då folk kommer och förstör för han förstår jag verkligen vrf han bannar folk jag är verkligen väldigt ledsen över allting som har hänt och kan säga att inget avv de ska hända igen

Philip ber verkligen om ursäkt är väldigt ledsen över allt jag har en fråga skriver verkligen de för jag bryr mig snälla om jag får komma in på servern finns de då möjlighet på något sätt att jag hade få kunnat få tillbaka min karaktär?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka