Accepterad Olsson nilsson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permant och bannad från discord

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för problem spelare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag har väldigt många banns och att de inte ser bra ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vill gärna säga en sak kan bättra hur allt ligger till från början när jag börja spela på unive så spela jag med typ lallare och jag förståg ej vad de va och vad man fick göra och sen blev jag bannad för många gånger för problem spelare och sen efter de så har jag blivit felaktig bannad av sv och som igår banna en kille mig för vdm de va när jag va på vianor och dörrarna va buggade och såg ej något sen så sncka jag med bubbel gum och eddiebo och dpm hjälpte mig och apsulut jag vem och förstår att jag har många bans och jag skäms över det men jag har verkligen börjat rpa på ett helt annat sätt och inte lalla eller göra något fel och de sista jag vill är att lämna unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va en felaktig ban eftersom att jag blev felaktig bannad för jag blev bannad av en sv i en timme och de va för att jag hade varit inne på vianor och sen när jag skulle köra ut från vianor så va dörrarna buggade så såg ej mappen och de va helt suddigt och jag vet inte riktigt vad man ska göra då och då hade jag tydligen kört på hans bil och sen sncka jag med staffs om det och dom sa att de va felaktig och eftersom att jag har många banns och får en sv bans så räknas de som en ban men de va felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag var på q-park och skulle prata med chefen om olika saker typ allt möjligt Han har blivit ny chef för jag skulle fråga han hur det är att vara chef och sådana saker och sen så har jag min svarta 740 och jag hade den bara för att mina andra bilar var det det var det såg att jag hade min bil utanför q-park och en polis kommer och säger så sa de att jag misstänker att jag kört för fort och så så Nej det har jag inte gjort så hoppa in i min bil och körde iväg för att jag inte var skitfull jag fixar det där för mig för de anklagar mig för någonting som inte stämde och de verkade var riktigt Alltså Okej polis om man säger så och sen så kör de efter mig och sedan så fortsätter upp i Sandy att de fortsätter köra efter och sen så kommer jag på typ en liten mini Vad kan man säga till en liten buckla i vägen alltså så volta med bilen och är på att jag är skadad och allting och så kör de rakt in i mig och bara säger att att jag ska ut och bilen och tågpriser pistol och såna grejer hotar mig så jag bara typ är det hade Kanske två-tre minuter och sen så hoppa ut och bilen lade mig och så skriver som är slash me blöder från från armen och benet och så ska polisen att de tog bort plåster och så skriver så det slutar blöda och sen så skriver så/vi är i chocktillstånd och sen kom ambulansen för de hade inte inte om hon sa att jag var sjuk tillstånd att man inte riktigt fukttillstånd så är det inte det första man tänker på i ska den om jag hade fortfarande arbetat på skadorna i typ kanske fem-sex minuter och fortfarande Jag har ont Alltså jag är på att jag har fortfarande ont och sen de tar på med hamburgare direkt som jag tycker är lite kanske lite fel p att ta på Hamburger direkt om du är en människa som ligger ner skadad Det är alltså jag tror inte att det kan skada människor skulle kunna springa från polisen direkt efter någon har krockat men och sen så kör de in mig till polisstationen och sen så när jag kom in i fängelset det var bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat istället för att köra ut hade jag kunnat starta om och se om mappen kom till baka för mig och jag vet att jag har många banns och vet att de ej ser bra ut och som sakt när jag börja spela på unive så spela jag med folk som lallade och efter som man inte kan göra de så fick jag gång på gång banns och förstod då inte riktigt och jag fall för grupptryck och viste inte vad jag skulle göra och sen efter de så har jag verkligen börjat rpa på ett helt annat sätt och sköt mig från allt lallade och liknade och de sista jag vill är att lämmna unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ens ska bliv bannad av en sv bann och jag förstår verkligen hur allt ligger till och jag är väldigt ledsen över allt detta som har inträffat och jag rpar ju på ett helt annat sätt och jag lallar inte eller något de med att mappen att jag inte såg de kan ju även hända alla och jag vill verkligen inte vara bannad från unive de sista jag vill är att jag är bannad gör är väldigt ledsen över detta och kan lova och säga att jag har verkligen sköt mig och har spelat och rpat bra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du ligger på 132 bans. Förklarar nog det mesta ellerhur?

Du ligger på 132 bans. Förklarar nog det mesta ellerhur?
Jo men jag har inte blivit bannad på snart 4 månader men en grabb banna igår och den va felaktig och som jag har skrivit att jag har spelat med fel folk om folk lallar då lallar man själv me jag har slutat upp med allt sånt och jag har börjat bete mig och gör inte fel

Jag förstår allt jag säger bara så snälla ber om allt om att få en chans är bara så ledsen vill verkligen komma tillbaka till Unive hoppas verkligen att jag kan få en chans

Förstår inte varför vi ska lägga ner tid på en spelare som konstant blir bannad

Okej, du får en sista chans här eftersom du då de flesta av dina bans var från förra året. Men skulle vi se att du fortsätter bli bannad då ryker du direkt. Jag kommer också rensa dina karaktärer dessvärre också i och med problematiken här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka