Nekad olsson escobar | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olsson escobar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351197605/home

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? olsson#1704

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en föredetta drogmissbrukare som är en driven person som flyttade från en mindre stad in till unive för bättre möjligheter för att tjäna pengar, han gör allt för att ta sig till toppen och för att bli rik. Han är 23 år gammal och han är väldigt desperat efter pengar och gör allt som krävs för att bli framgångsrik. Han börjar komma in mer på den kriminella banan men har en allmänt skön personlighet, hans familj är alkolister och saknar jobb och detta var hans ända utväg att flytta.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag följer serverns regler och bidrar till ett bättre community samt har bra erfarenhet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att det är en bra server med ett bra comunity samt för att min karaktär ska bli perfekt behövs att jag blir kriminell och då behöver jag bli whitelistad.

Hur hittade du Unive? Flera vänner spelar här och dem rekommenderade det till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att det ska vara så verkligt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bryggeriet RP och snöstaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka