olsson escobar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351197605/edit/info
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:195465938
Vad är din discord tagg? olsson#1704
Vem var det som bannade dig? sakoo
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade/slog en person.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev slagen och därefter slog tillbaka så att personen dog.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte meningen då jag inte hade bindat miccen och det blev missförstånd.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Pratat med staff och jag gjorde rdm men var ny och ingen mick bindad och vet vad jag ska förbättra och kommer ej göra om detta.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:195465938
Vad är din discord tagg? olsson#1704
Vem var det som bannade dig? sakoo
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade/slog en person.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev slagen och därefter slog tillbaka så att personen dog.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte meningen då jag inte hade bindat miccen och det blev missförstånd.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Pratat med staff och jag gjorde rdm men var ny och ingen mick bindad och vet vad jag ska förbättra och kommer ej göra om detta.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag.
Har du läst våra regler? Ja