Nekad Olsson :D | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson :D

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? donald_t_

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars åke 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll trevlig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yes när ha va yngre så gillade han och va med kompisar och hitta på roliga saker så som spela fotboll och göra andra saker han hade det väldigt svårt i skolan och han gillade inte skolan speciellt mycket. Framtidsplaner är att han ska försöka bli polis och han ska vi så högt uppsatt så möjligt inom polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra med bra rp och en inget lall jag kommer också försöka göra så inte andra folk ska lalla osv för om dom gör det så kommer jag säga till så att rp nivån kommer va så hög så mylligt kommer även bidra men en annorlunda karaktär som inte är som alla andra och han ha ett unikt roll spel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska rpa på att vinna och att man ska göra det roligt för båda och så det inte bara går ut på att man ska vinna att man även kan förlora

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har spelat på unive innan började första gången 2020/2021 och har varit bannad några gånger och jag va krim och det hände något konstigt så jag blev bannad och jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte ska döda någon utan anledning. cop bait är att man inte ska försöka på polisen uppmärksamhet typ så bara stå och tuta på dom bara för att dom ska jaga en

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka