Accepterad olssen91 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssen91

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198064888090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Olssen91#5051

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Info om Lasse Sten han kommer från en av Stockholms förorter där han hade en tuff uppväxt med sin store bror Hasse, han hamnade ofta i trubbel fast han inte ville för innerstinne vill han ha ett vanligt jobb som bilmekaniker men då måste han jobba på sin osäkerhet runt nya människor. Men en dag fick Lasse fick nog och köpte sig en flygbiljett till SKRP för att bevisa att han kunde bli någon för de va då ingen som trodde på han mer än store bror Hasse. Lasse fick med sig sin kusin Greta som hopas kunna hålla Lasse i styr, för Lasse har nämligen lätt att falla för grupptrycket som gör att han hamnar i svåra situationer han har ett långt brottsregister tack vare de. Men han hoppas få ett bättre liv nu för han är målmedveten, för han har nämligen en dröm att en dag få köpa sin första bil och få ta hand om sin bror för en gång skull men de kommer inte bli lätt och de vet han om för han måste jobba bort sina inre demoner och de blir inte lätt när han har sin bror Hasse som försöker driva han åt fel riksting i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har prövat lite olika innan jag hitta in här och tycker servern är riktigt bra och seriös

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? av tiden jag spelat på servern så har jag fått känslan att RP kvalitén är riktigt bra och vill vara en del av den

Hur hittade du Unive? en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och skaffa nya kontakter som man kan få till bra RP scenarion med andra spelare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att kunna köpa den där bilen som min karaktär drömmer om varje kväll innan han somnar och vem vet man kan ju bli framgångsrik också med lite hårt jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka