Nekad olssen91 | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssen91

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198064888090/

Ditt Hex-ID: 1100001063c691a

Vad är din discord tagg? olssen91#5051

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming. Körde för snabbt och gick upp för berget utan att rpa på de.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte RPa på att jag åkte upp men min MC på en berget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från paleto och min karaktär va lite arg efter att hans vänner höll på att dryga med han så han behövde rensa huvudet och när jag ska vända med MCn så tappar jag kontrollen när jag vänder och råkar åka upp en bit på berget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. skrev i OOC i ett scenario och har lärt mig att inte göra de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra mer försiktigt så jag inte hade tappat kontrollen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltid RPa på när något händer om man kör av vägen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad. Ser ut som att du har inte lärt dig mycket av din ban.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka