Nekad olss2n | Ban Överklagan [CINDYFISK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olss2n

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: 11000015a144378 (Hex)

Vad är din discord tagg? olss0n.2, Innan Plingen. Men vart hackad för de vart massa problem och dem fucka hela min dc och Gjorde discords där dem doxa unive spelare

Vem var det som bannade dig? Cindyfisk / Indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-01_140441217.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är här idag för att erkänna bad som hände, Jag blev bannad för jag C Logga och de va mit fel och jag gjorde fel, Men jag tänkte mig inte för och jag har ljugit nu ett tag och kan inte hålla mig Längre, Så jag ber om Ursäkt för jag bröt mot en Stor Regel och kommer ALDRIG hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer berätta va som hände allt NU!, Jag satt i ett call och mina vänner hade blivit P bannade och jag kände mig helt ensam på Unive för de är en stor server så man vill ha Vänner och va med, Men de är ju klart att de är roll spel men det tänkte jag inte på då, Så jag satt där och dem sa gå och skjut i mot santos jag bara aahh sen gick jag dit och 2 skjuter mot mig och jag sköt ner dem, Sen kommer en till Bil och skjuter ner mig och jag skrev i F8 storymode, För unvika bannen men jag gjorde fel och kan lova att de aldrig händer igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Absolut inte jag gjorde ett stort misstag och de händer alla och de kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för C Logg, Och min vän satt och skrev skit om Philip320 när jag va och åt efter de så fick jag P BAN, sen Power Gaming, Och nu C logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sitta kvar i Scenariot och gjort klart allt och gjort som alla andra, Jag skulle aldrig C LOGGAT.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Mycket!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Nekad, Jätte bra att du erkänner att du gjort fel. Vill dock att du tänker över det du har gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka