Nekad olpz | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olpz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198305953034/

Ditt Hex-ID: 1100001149ac50a

Vad är din discord tagg? B1g M0n3Y ! & | <mO n3y .#8405

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag följde efter en person och när han gick in i sin bil gick jag också in och sa att jag ville ha skjuts på skämt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa följde jag efter en spelare och sedan gick in i hans bil utan tillåtelse och sedan sa att jag ville ha skjuts på skämt, han sa att jag inte skulle få skjuts och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Adminen gjorde definitivt rätt ha stänga av mig eftersom att jag inte betedde mig rätt, men jag tycker att det var lite överdrivet att banna mig i 5 dagar för det. Jag bröt mot sunt förnuft regeln skulle jag säga och jag kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sprungit efter personen och gått in i hans bil utan hans vilja, jag skulle också ha följd sunt förnuft reglen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag visste igentligen att man inte skulle göra på det viset, men det är inget jag kommer göra om.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka