Inaktuell oloolo08#6262 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2008

Vad heter du på discord? oloolo08#6262

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600 timmar på fivem.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv dagligen olika tider men minst 5 timmar per dag.

Vad heter du? Johan larsson

Hur gammal är du? Jag är 36 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag har avklarat det polisiära simprovet av dvs 150 meter bröstsim, 25 meter ryggsim utan armtag samt hämta en docka på 1,5 meters djup för att sedan bogsera dockan 10 meter och detta test gjordes på 7,42 minuter (krav för godkänt test är max 10 min.

Varför vill du bli polis? För det här är ett intressant yrke. Min far har tjänstgjort i armén i flera år, så jag vill följa i hans fotspår och bli polis så att vi kan fortsätta skydda samhället från brott. Jag vill berätta för de kriminella att förutom att stjäla pengar finns det andra framgångsrika saker. Jag gillar att patrullera runt eftersom jag inte vill att folk ska köra för fort för att undvika olyckor eller skada andra människor. Jag vet också att polisen har letat efter medlemmar för detta yrke, eftersom detta är ett mycket viktigt yrke. Jag har varit ivrig att gå med i denna bransch sedan jag var 7 år gammal.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom yrket är att hålla staden borta från kriminalitet i alla format oavsett om det är att en bil kör 15 km för snabbt eller en skottlossning, alla i staden ska kunna känna sig trygga när dem sitter i och utanför sin bil i staden

Vad vet du om yrket i helhet? Dem sakerna jag har mest koll på är att ni inom polisyrket alltid vill ha det så tryggt för alla medborgare och att radiodisiplin är väldigt viktig för kommer inte den hållas så kommer det att bli kaos i öronen på alla och då blir man väldigt irriterad och ofokuserad. Jag är även fullt medveten om att man har ett Rakel nummer som man alltid ska säga före något man säger i radion. Jag är även medveten om att det finns många olika roller inom polisyrket som t.ex. trafikpoliser.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat inom polisen ett tag men i en annan stad men inte längre för att det är så att jag flyttade.

Hur är du som person? Jag är snäll, Jag lyssnar på när folk pratar, Jag är bra på tystnads plikt, Jag är väl tränad, Jag skojas inte om seriösa saker, Jag följer order, och jag kan hantera mycket stress. Jag är väldigt social och så angriper jag direkt när jag ser någon/något som gör fel.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte som jag kommer på nu.

Tillbaka