Accepterad olofsson | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/J-OONTE/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan barklund

Vad är ditt discord namn? Olofsson#1686

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter olof karim och är 27 år gammal. Men i hemlandet 24 år, han kom till sverige när han var 3år gammal så han mins kanpt något från balkan. Han är en ambitiös men ändå lite lat kille. När han väl gör något så går han 100% all in i det. Han är uppväxt i förorten i Multistaden och kan sina trakter ut och in. olofs mamma och pappa var missbrukare och kriminella. Hans pappa var med i ett väldigt känt MC gäng och hans mamma var en känd langare. När olof var 12 år blev hans föräldrar tagna av polisen när dom gjorde ett jobb tillsammans och det ledde till att socialtjänsten vart inblandade väldigt mycket i hans barndom och han har flyttats till massor olika fosterhem under hans liv. Nu när han är 21 år så har han flyttat till en 1:a nära san andreas och har en frihet han aldrig känt av förut. Frågan är vad han kommer göra med den friheten. Gå i sina föräldrars fotspår och bli kriminell eller lära sig av sina föräldrars misstag och bli en förstående och ordentlig civil i samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och rolig RP samt jag kommer kunna få mer spelare till servern och visa hur roligt RP faktiskt är framförallt på Multistaden. Jag kommer även kunna vara väldigt aktiv på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag vill få whitelistade jobb samt jag har vänner på servern och vill jobba med dem samt att jag vill visa hur bra rp jag har till multistaden och jag vill också visa att jag är en del av Communityt

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den igenom att mina vänner körde på dem en dag inan, och dem bad mig att joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till så bra RP som möjligt och ha så kul som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag apelar inte så mycket fivem, med när några av mina kompisar kör kör jag med dem men jag körde på bernadotte rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka