Nekad olofsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 69h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? har jobb på trygghansa och det finns ingen chef så det skulle vara bra om jag blev chef så jag kan expendera företaget och den till en del av severn

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte många timmar med dem mesta är när jag jobbar på just trygghansa och jag vet om hur systemet fungerar och kan lära andra

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter olof karim och är 27 år gammal. Men i hemlandet 24 år, han kom till sverige när han var 3år gammal så han mins kanpt något från balkan. Han är en ambitiös men ändå lite lat kille. När han väl gör något så går han 100% all in i det. Han är uppväxt i förorten i Multistaden och kan sina trakter ut och in. olofs mamma och pappa var missbrukare och kriminella. Hans pappa var med i ett väldigt känt MC gäng och hans mamma var en känd langare. När olof var 12 år blev hans föräldrar tagna av polisen när dom gjorde ett jobb tillsammans och det ledde till att socialtjänsten vart inblandade väldigt mycket i hans barndom och han har flyttats till massor olika fosterhem under hans liv. Nu när han är 21 år så har han flyttat till en 1:a nära san andreas och har en frihet han aldrig känt av förut. Frågan är vad han kommer göra med den friheten. Gå i sina föräldrars fotspår och bli kriminell eller lära sig av sina föräldrars misstag och bli en förstående och ordentlig civil i samhället.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer försöka vara inne ungefär varge dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle försätta spela men kanske inte fortsätta jobba på just trygghansa för att dem chefarna jag har haft verkar inte brinna för att jobba på trygghansa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? jag har spelat på Bernadotte rp

Har du läst våra Regler? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka