Accepterad Olofson200 | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olofson200

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081703159/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? MAT#3730

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2003

Berätta om din karaktär. [namn] Olof Sebsik
[M/F] Man
[Age] 20
min karaktär är en vänlig person som kommer att hjälpa medborgarna i staden att nå sin maximala potential men när det finns problem är han en mycket stygg ung pojke som kommer att härja och festa de människor som orsakar problem och kommer att se till att rollspel han erbjuder är det bästa han kan.

min karaktär har god respekt för både civila och poliser och sjukvårdspersonal och vill gå framåt inom både kriminella och polisers arbetslinje, beroende på min karaktärsval och motståndare.
-ivrig. [ till at komma platser i verlden
allvarlig. [ ner det kommer till yrken och sont.
Lättsam [ ner han pratar och bara chillar.

Varför ska just du bli whitelistad? varför ska jag bara vara vitlistad?
Jag erbjuder kvalitetsrollspel över kvantitet och jag tror att min chracter kommer att bygga unika rollspelhistorier och häftiga saker, jag kommer att ägna min tid åt att ge lycka till univerna, inte bara för att trivas i samhället utan så att min karaktär kan bygga några fantastiska relationer med andra människors karaktärer och träffa nya människor och bygg några galna vänskap för att bygga en framtid för min karaktär.

Jag har en positiv inställning och har inga dåliga avsikter, jag föredrar att spela rollen framför skjutning och plundring, jag har höga krav när det gäller att följa regler och göra det rättvist för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja vara vitlistad på den här servern eftersom det är en unik upplevelse, och människorna och personalen här är väluppfostrade och behandlar samhället trevligt, alla människor jag har upplevt hittills har behandlat mig bra, så jag skulle vilja fortsätta min karaktärsberättelse genom att välja den här staden för att vara en som jag bryr mig om.

Hur hittade du Unive? Fivem server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina planer är inte äntligen gjorda ännu eftersom min karaktär alltid kan förändras så därför kan jag inte riktigt ge dig ett korrekt svar, vad jag kan säga är att min karaktär kommer att göra sitt bästa rollspel oavsett om han går på kriminella vägen eller den positiva polisvägen , men det ultimata målet är att ha kul och träffa nya människor. och njut av rollspelet tillsammans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? alla olika. | sorry for poor swedish can speak fluent but not write fluent.

Tillbaka