Nekad olofkgutavsson | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olofkgutavsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198261246506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gordon.

Vad är ditt discord namn? Gordon#2823

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Jack Hallsson, jag är 20 år, jag söker hem och bostad och mina intressen är bilar och ekonomi.
Jag har pluggat ekonomi på gymnasium i cirka 3 år.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bidrar med att hjälpa folk som behöver hjälp med allt möjligt. Jag är ofta aktiv och kan ställa upp på det mesta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag har erfarenhet av roleplay servrar. Jag vill också spela med mina vänner som är inne på servern. Och ett bra sätt som jag kan spendera tid på för jag har inte något stort socialt liv så att få spela med andra människor på roleplay är kul för mig.

Hur hittade du Unive? Mina vänner kör det och jag har hittat många videor där folk kör Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bara tjärna pengar, skaffa hem, skaffa jobb och ha kul. Köra med lite vänner också. Kanske söker jobb som bil mekaniker för det skulle vara ett kul jobb för mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag spelar på Swe-Inspire. Jag vill byta från den till Unive för Unive har flera funktioner och saker som man kan göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka