Nekad olofkgustavsson | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olofkgustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Vad är ditt discord namn? OLLE.123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Magnus Mårtensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Busig Snäll Ensam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Magnus Mårtensson är en 35-årig man som levt ett ganska stillsamt men kantigt liv. Han växte upp i en mindre stad i Sverige där han ofta kände sig utanför – inte elak, bara lite annorlunda. Redan som liten var han busig, men aldrig med dåliga avsikter. Han kunde sno en cykel bara för att lämna tillbaka den med en lapp där det stod “förlåt, behövde bara åka hem fort”. Magnus har alltid haft svårt att hitta sin plats. Han har jobbat lite här och där – bygg, bilmek, lager – men aldrig stannat länge. När livet i Sverige blev för ensamt bestämde han sig för att starta om i Los Santos. Han har inget stort kontaktnät, men ett varmt hjärta och en vilja att göra gott, även om hans sätt ibland är... lite tveksamma. Framtidsplaner: Magnus drömmer om att öppna ett litet café eller korvkiosk där folk kan komma och prata. Han gillar att lyssna, även om han själv är lite dålig på att dela med sig. I framtiden vill han kanske bli en del av något större – ett kompisgäng, en MC-klubb eller något annat som ger honom känslan av familj. Men framför allt vill han bara bli sedd, och göra rätt för sig... på sitt eget lite busiga sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en busig och underhållande karaktär som skapar liv i stan utan att förstöra stämningen. Magnus är inte den tyngsta gangstern i stan, men han hamnar ofta i knasiga situationer – kanske en småstöld som går snett, en bil som "lånades" lite för länge, eller en bluff som är lite för uppenbar. Han menar väl, men tänker inte alltid efter.

Jag gillar att skapa scener där folk får något att reagera på – skratt, irritation eller bara ett "vad fan hände där?". Jag spelar för upplevelsen, inte för att vinna, och försöker alltid få andra spelare att glänsa också. Även om Magnus rör sig i den lite kriminella världen är han inte våldsam eller toxic, utan snarare charmigt klantig och ofarlig – perfekt för att lätta upp tunga scener eller dra igång oväntade händelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att "vinna" själv, utan att man istället spelar på ett sätt som gör scenariot roligt, spännande och trovärdigt – även om det innebär att min karaktär förlorar, blir lurad, grips eller skadas. Ibland är det motpartens tur att "vinna", och då ska jag inte motarbeta det bara för att jag själv inte vill förlora.

Att spela för motpartens vinst handlar om att sätta RP före ego. Det är ett samarbete, där alla försöker skapa bra scener och utveckling – inte bara en tävling om att komma undan varje gång. I längden blir det mycket roligare och mer dynamiskt rollspel för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEJ ALDRIG

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning.Sunt Förnuft Definition: Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar för att ha kul och bidra till ett levande och dynamiskt RP, inte för att vara bäst eller stå i centrum hela tiden. Jag gillar att hitta på oväntade situationer, spela karaktärer med brister och humor, och låta saker gå fel ibland – för det är ofta där de bästa scenerna händer. Jag respekterar serverregler, gillar att samarbeta med andra spelare, och har inga problem att "förlora" i RP om det skapar en bra story. Jag är också van vid att hålla mig in-character, även i stressiga situationer, och försöker alltid tänka på helheten och upplevelsen för andra. Magnus kanske är lite klantig ibland, men jag som spelare är seriös med mitt RP och är här för att bidra till en bra stämning – både IC och OOC.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka