Nekad oloffff1 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oloffff1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? laidback

Vad är ditt discord namn? ludvig0405

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Åkesson och är 25 år gammal. Han kommer från Sverige och har bott i Stockholm hela sitt liv. Där växte han upp med sin mamma, pappa och bror. När han var sju år gammal inträffade en olycka som tog hans mammas liv. Den händelsen har format honom till en person som alltid är mycket försiktig och tänker noga på konsekvenserna av sina handlingar. Oskar har ett stort intresse för att hjälpa till med att laga bilar. Trots sin blyghet tycker han om att prata med människor när han arbetar. Hans stora dröm är att resa till Thailand i en månad, men det är svårt att genomföra eftersom han inte har tillräckligt med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket till serverns RP. Min karaktär kommer att vara en trevlig person som många kommer att vilja prata med. Han kommer att vara pålitlig och omtyckt, vilket gör att andra kommer att vilja umgås med honom. På fritiden kommer han att spendera mycket tid i stan och försöka hitta nya vänner, även om han är väldigt blyg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att göra tvärtemot RP. Istället kan man göra det roligare genom att skapa bra scenarion. Man ska inte fokusera på att vinna ett scenario, utan det är bara roligt om man engagerar sig i det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. NLR (New Life Rule) är en regel som innebär att du inte minns något från precis innan du dog. Sunt Förnuft är grunden till alla regler; du ska använda ditt eget omdöme för att fatta rimliga och rättvisa beslut så att spelet blir logiskt och realistiskt. FEARRP är en regel som innebär att du alltid ska värna om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Kört lite innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Vänta en vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-06-07. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka