Nekad olofcaztro0610 | Medlem ansökning [pz moderator}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OLOF1337

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/account/languagepreferences

Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? olof#7864

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Han har haft en svår bakgrund, han bodde i den västra delen av staden, når han var liten blev han slagen av sina föreldrar. just nu är han 21 år gammal. han är vanligt vis glad men han har ibland hintar av agrision. han gillar att hänga med sina kompisar i stan men också med sina kompisar väster om staden där han växte upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag följer reglerna väldigt bra, jag är så seriös som möjligt, jag rapporterar glitchar och annat som kan förstöra spelet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är väldigt intresserad av just unive för att det är väldigt många saker att göra och är väldigt farsinerad av spelet

Hur hittade du Unive? mina vänner sa att det var jätte roligt så jag började

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så roligt som möjligt och följa reglerna

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att köpa någon fin och bra bil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? faktiskt har jag inte spelat någon annan server på fivem

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka