Nekad olofcaztro | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OLOF

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
838
Reaction score
411
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Alwin

Vad heter du på discord? OLOF#8133

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan november 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att göra så att RPn på Falck och reparations rpn generellt på fack kommer förbättras, jag ser mycket att lagnings rpn på Falck inte är så värst bra, den kan förbättras och det är en stor del i Falcks RP. Mitt mål är att få så många som jobbar på Falck att kunna använda /me och /sme för att kunna laga bilar. En stor passion för mig i mitt rp är jobb administration, det är en sak som jag verkligen gillar att RPa på. Jag tycker att det är roligt att kunna på så effektivt sätt hjälpa ett jobb i Unive och att utveckla rpn. Om jag blir chef så vill jag också utveckla den sociala rpn hos andarna företag som till exempel olika slags event och samarbeten. Fast en av dom viktigaste sakerna man kan göra som chef över ett jobb är att göra det roligt att jobba och RPa på jobbet. En sak som jag inte kommer tillåta om jag blir chef är mycket inaktivitet och all slags lall och regel brott på Falck!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på nästan alla jobb på Unive, följande: mekonomen personal ansvarig-biträdande chef, autoexperten erfaren arbetare, trygg-hansa provanställd. Polismyndigheten assistent, marja-Lisas anställd, vianor anställd.

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar kan jag vara inne ca: 4-5 timmar i tjänst och på helg dagar kan jag vara inne i tjänst ungefär 5-6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja! Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara unive

Har du läst våra Regler? Ja, flertals gånger

Nekad, Inte berädd att säga upp sin Krim för att bli Chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka