Nekad Olofbb | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofbb

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? 2miljon

Vem var det som bannade dig? Punkt.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-25 222532.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Punkt. bannade mig för jag sköt som icke medlem och cloggade och för mitt dåliga beetende på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag krashade sedan så kom jag ingame men jag var så dum så att jag glömde helt att vi va scenario och jag tog gänghus sedan blev jag chockhad vrf jag log död sedan kom jag på att vi var sceanrio jag ber jette mycket ursäkt för att jag var så klumpig och dum detta kommer alldrig mer upprepas snälla ge mig en till chans bara jag skulle uppskattat att staffen skulle skrivit till mig att ta senaste då skulle detta liskom inte hänt och jag lovar att jag inte riskerar p ban för ett vapen vapen kommer och går liksom ber om ursäkt snälla ge mig ba 1 till chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hamnade i staff samtal där jag snackade med Punkt. han fråga om jag hade vapen stashat någon stans och då svarade jag ja för att jag hade varit krim och fått indragen 1 vecka tidigare och då sa han bara okej och sen snacka vi inget mer. När jag sen skulle logga in på unive igen var jag perma bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannen var rätt placerad för jag kunde inte bete mig alls och borde skämmas för mitt beteende. Jag sköt som icke medlem och sen vet jag ärligt inte riktigt hur jag clogga eftersom jag snackade med Punkt. i staff samtal och erkände till honom att jag hade vapen och snackade med honom istället för att quita men att jag sköt en person som icke medlem med att vapen, det gjorde jag och ber om ursäkt för det och nu ett tag senare vill jag ha en till chans för att visa att jag bättrat mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har blivit bannad tidigare för powergaming och lite sånt mest när jag va ny till rp och kom från en 100k or die server där man inte behövde rpa och då glömde jag bort och rpade inte på skador och liknande men har tagit lärdom av dom bannsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ansöka till medlemsskap och rpa som medlem på servern för att sedan kunna köpa krim och rpa som krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka