Nekad Olofbb | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofbb

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? edde12345

Vem var det som bannade dig? olof

Bild på banmeddelande: 2222222.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och en vän slog en kille som hetsa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag krashade sedan så kom jag ingame men jag var så dum så att jag glömde helt att vi va scenario och jag tog gänghus sedan blev jag chockhad vrf jag log död sedan kom jag på att vi var sceanrio jag ber jette mycket ursäkt för att jag var så klumpig och dum detta kommer alldrig mer upprepas snälla ge mig en till chans bara jag skulle uppskattat att staffen skulle skrivit till mig att ta senaste då skulle detta liskom inte hänt och jag lovar att jag inte riskerar p ban för ett vapen vapen kommer och går liksom ber om ursäkt snälla ge mig ba 1 till chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag och några vänner vid ett garage och sen så kommer det en bil och han säger min väns namn jävla springis då så gick min vän och fråga vad han sa och då sa han igen jävla springis då slog min vän han och det blev bråk sen så hjälpte jag min vän och slog till han några gånger sen så åkte vi därifrån sen va det iget mer med det men när jag skulle relogga några timmar efter så stog det att jag var bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tycker det var en riktigt felaktig ban då vi inte gjorde nått regelbrott då det var han som kom till oss från ingenstans och börja hetsa och säga springis till min vän och börja slå mig och min vän sen slog vi han några gånger och han slog tillbaka sen så åker vi därifrån sen efter några timmar så fick jag ban.om jag ska vara ärlig så är det han som borde få ban och inte jag då han emote abusar vdmar och powergamar finns klipp på när han gör alla regel brott. olof påstår att jag ljuger men när man ber han komma support för att visa klipp så vägrar han att komma och förklara. vi får inte chansen att förklara vad som hände och visa klipp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att jag har fått 11 tidigare bans varav 1 p ban på grund av att jag och en kompis gjorde ett pizzeria rån vi tog ut pengar från deras panel. jag har blivit bannad för prata ooc in-game mild powergaming sen kommer jag inte ihåg dom andra för det var så länge sedan men av dom jag kommer ihåg så har jag lärt mig att skriva i ooc chatten istället för in-game

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet faktiskt inte för att jag förstår inte vad jag gjort för fel och när man hoppar support så kommer han inte in i support när man ber han om en förklaring.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka