Accepterad Olofbb | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofbb

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469015954/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8b

Vad är din discord tagg? Sprexo33#7501

Vem var det som bannade dig? pontus

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-13 222325.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde över en grabb med mening

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till sjukan sen stog min kompis där och då åkte jag fram och han tjafsade med någon annan i en dodge och sen börja dom kaxa sig jättemycket så då försökte vi åka därifrån så vi åkte till överdelen av parkeringen sen följde dom efter sen fortsatte vi tjafsa och sen preja dom iväg min kompis och försökte välta hans bil och massa sen kom hans gäng och försökte hjälpa men dom fortsatte bar kaxa och lalla sen preja dom mig ut på stora vägen bakom sjukan så jag körde runt och tillbaka till dom och när jag kom så tjafsade dom ännumer och sen börja den andra grabben i dodgen säga skit taskiga saker som att han våldtog våra mammor medans hon runka av han och massa andra väldigt olämpliga saker då tänkte vi att det inte var värt att bråka nå mer för vi visste att dom inte skulle ge sig så vi parkera 20 meter bort och harald min kompis lagade våra bilar och sen när han lagade min bil så snodde dom haralds bil så dom hoppa in i min bil och vi åkte efter dom sen krocka dom in i en väg och jag blockerade in dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban för jag körde över honom med mening men det var av en anledning men det gör det ändå inte rätt att köra på honom förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivigt bannad för fear rp och rdm och lite sånt och för buggar men det har man lärt sig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i hela tjaffset

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka