Accepterad Olofbb | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofbb

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? Oskar060606

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: imag2122e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade mycket pengar på kontot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa en bil inne på serven men blir då avbruten mitt i scenariot med ett staff samtal

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antar det, har inte utsat serven för något hot. har inte dupat pengar eller likande. Jag har inte häller spenderat dessa pengar på något direkt. Fick pengarna genom ett scenario, använt dem normalt samt hällt en bra nivå. Fattar inte varför Bubbelgum bannar när jag till och med erbjuder mig att ge pengarna till han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertalet gånger men har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rapporterat in att jag hade fått en stor summa pengar. Jag hade precis blivit medlem igen efter att bra tag och tänkte börja köra igen. Visste där med inte om hur ekonomin låg och tängte att det inte var någon enorm summa då det faktiskt gjorde en deal på dessa pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid ska rapportera in så fort jag får in en summa pengar på kontot som är över en miljon.
Jag har inte spelat så frekvent på Unive det senaste. Jag har ingen aning om hur ekonomin står. jag fick mina pengar genom att jag stog nära en deal som några gjorde. Där igenom fick jag mina pengar (finns bevis som backar). Jag har inte varigt med och deltagit i någon som helst duping. Visst fattar om ni tar pengarna men Permabannar känns lite tuft då jag inte gjort någon direkt hot emot serven. Jag hade liksom köpt 3 Saabar för dem pengarna inget mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, fattar de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka