Accepterad olofBargman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? olof Bergman#5971

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kom till stan för ganska länge sen. och han började först med laglig verksamhet och sedan behövde han mer pengar för att försörja sig så han började me att sälja droger. Sedan dess så har han hållit på han har gått från gäng till gäng, sitt första gäng va hellraisers sen därpå belv han president för nästa hellraisers. Sen dess har han hoppat gäng till gäng. Iallafall hans personlighet är väldigt skyddande, han skyddar sina nära kära familj osv, han är ganska modig som person han gör saker som ingen vanlig människa skulle göra. Och han älskar bilar och hojjar de e hans största intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, som är roligt för båda parterna, jag har varit medlem hur länge som helst och jag ser stora problem i rpn att de inte finns social rp och de vill jag ändra på, Utan medlemskap så kan man inte göra så stora eller välutvecklade scenarion. Jag kommer kunna bidra med feta, roliga, utvecklade scenarion som kommer va roliga för alla jag vill kunna utveckla sociala rpn för just nu är den på dens botten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenarion som är roliga för båda parterna, som ska va utvecklade roliga och sociala. Liksom man ska spela för att motpatnern ska vinna, sen om båda gör det blir de roliga för båda för då vet man liksom inte vad som ska hända sen vilket är lite som i verkligheten man vet inte vad som kommer hända i framtiden. summan av kaddemumman de e för att få ett socialare scenario så de blir kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? spelade först på multistaden som icke medlem me en polare. sen kanske nån månad efter blev jag medlem och märkte att jag hade jätte många kompisar som spelade på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka