Accepterad olofBargman | Ban överklagan [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? olofBergman#5971

Vem var det som bannade dig? lord panda

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PWG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på mina skador som jag höll på att skriva.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag offroadade i en jeep och sedan så krashade jag in i en bil som stod parkerad och jag hoppade in i den utan att rpa på min skador sedan så höll jag på att tjuvkoppla min företags bil (galaxy nightclub bilarna kan vi inte starta de är buggat). sen medans då tänkte jag skriva /sme "ont i kroppen" men de blev inte så för då just då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va en rätt bann, men jag tycker att han kunde vänta lite och se vad jag skulle göra, det kändes att de gick så snabbt. Det var inte rätt av mig att inte rpa på mina skador, men samt de va inga personer runt om, + att jag höll på att skriva, de va inte smart av mig att inte rpa, det här är något som jag aldrig har gjort förut och kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste bann var att jag hade kniv på torget av misstag, men jag har aldrig haft någon tidigare liknande bann det här är första gången jag blir bannad för de här. jag har tagit lärdom genom att utföra scenariot igen och gjort rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på mina skador och kunna se till att få en bra rp scenario, Jag hade kunnat rpa på att bilen gick sönder, jag hade liksom kunnat göra ett helt scenario av detta ändå fast jag var ensam. summan av kademumman, Jag ska rpa på mina skador i framtiden nästa gång när det händer något liknande,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att rpa på skador och andra rp scenarion ändå fast jag är ensam, Både roligare för mig och samtidigt ser de mycket bättre ut för servern. Jag har lärt mig att. Att tänka 2 gånger innan jag gör någonting, Samt har jag lärt mig allt detta och det kommer aldrig upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka