Accepterad olofBargman | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? olofBergman#5971

Vem var det som bannade dig? karimooooooooooooooooooo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kniv på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade ta upp min kniv på torget medans jag höll på att springa ifrån en grabb som försökte slå ner mig för jag råka köra på hans bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde i staden jag sen åkte en volvo rakt framför mig och jag råkade köra på den för den kom från ingentans. Sen så blir han arg hetsig och försöker slå mig. Jag sen började springa där ifrån för min bil och jag i de här tillfället hade jag min kniv på knappen 2, och när man väl springer och inte försöker dö lite rus i kroppen har man är det lätt att komma åt någon annan knapp runt om som t.ex 2. och där så efter kanske någon minut så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst de bannen var helt rätt ifall jag hade gjort det med mening, men asså jag hade liksom aldrig dragit fram en kniv i den situationen mitt på torget där de inte ens behövdes. Jag är gammal nog att fatta att man inte tar fram en kniv där de är mycke folk, samt helt fel tillfälle, det här hände av en slump, jag hade lite rus för jag inte vill dö, sen råkar man komma åt en annan tangent. Det sånt som händer. Iallafall jag tycker de va en felaktig bann från mitt perspektiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har många avstägningar, min senaste kom jag inte ens ihåg för den va så länge sen, men jag har aldrig haft en liknande bann. Förutom när jag va helt ny till servern och inte kunde några regler alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl inte behövt ha någon kniv alls på mig, istället för att inte springa försöka prata med han som jagade mig till döds. Jag kunde ha kniven i mitt inventory så det inte skulle finnas någon chans att jag tar fram den av misstag. Det var verkligen inte planen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig, att inte hela tiden ha kniven i hotbaren utan bara när jag ska använda den, samt prata innan man "gör". Att ha kvar kniven i inventoryt när det inte behövs och när jag väl ska använda den så Då tar jag fram den i hotbaren och använder den. Kanske att också köra försiktigare i staden och ha lite koll på vart de kommer bilar ifrån. Annars så vet jag inte så mycket mer jag har lärt mig från denna bann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka