Accepterad olofBargman | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? olofBergman#5971

Vem var det som bannade dig? w.reinhardt

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogging, powergaming, tror lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Reinhardt har sätt mina aktiviteter på ett sätt som kan misstolkas på en lagom nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag som alla andra i fängelset hetsar mot polisen och jag gjorde nog de lite för mycket så det slutade med att jag vart bannad, jag råkade ta av mig masken (shift m) när jag skulle prata och det är väldigt lätt hänt att man kommer åt någon av de 2 knapparna när man sak bara använda en av dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut var bannen rätt, Jag lallade för mycket inne på fängelset och lite lite för mycket för att de skulle visa sig att jag blev bannad, nu spelar de ingenroll om va dom andra gjorde utan de är mig dee fokus på. Jag gjorde fel iallafall jag hade inte behvöt lalla jag hade kunnat sitta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare banns som är powergaming men oftast så är det inget mer grövre utan de har visats sig att de har varit en felaktig bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade lika gärna kunnat inte göra någonting utan vara mer exakt att trycka på n och inte klicka shift m. Jag hade kunnat låta poliserna vara samt att inte behöva lämna i ett såkallat scenario. Jag hade kunnat vänta med att lämna och när "scenariot" väl var klart så hade jag kunnat lämna och relogga för att spela o inte se någonting inuti ett fängelse är nog inte de roligaste, Summan av kademumman jag hade kunnat göra om allt och göra de den rätta vägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lalla i fängelsätt jag såg de som en vanlig grej. Men nu gör jag inte de framöver i fängelsätt ska jag bete mig och rpa som det vorre i verkligheten, Samt det med powergaming ska jag försöka binda om så att min pratknapp och m ska va så långt bort ifrån varandra som de går. Sen att de me combatlogg att jag ska vänta tills scenariot är slut och de gäller med alla scenarion, man ska inte skriva i ooc eller hoppa support mitt i scenario. Man ska foka på scenariot. Så det är något jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja brush

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka