Accepterad olofBargman | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? 110000136cb47ce (Hex)

Vem var det som bannade dig? trattskaftet

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till staff att dom va koruppta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade druckit lite med mina polare här hemma va för de mesta dels borta. Sedan när kvällen var över så jag hoppa på datorn var fortfarande lite borta, men sen jag hoppar support för okänd anledning hade väl någon men vet inte vad. Med eddibo antar jag för han bannade mig sedan så vet jag att jag sa att han var koruppt och där vart jag bannad,(att jag var borta och omedveten är ingen ursät men de va de som hände)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. såklart var den en rätt bann men det har gått ganska länge sedan nu jag varit bannad och jag tänkt igenom och mognat mer och vill verkligen ha en till chans för det var den roligaste gibb tiden jag har och jag har säkert läst alla regler 10 gånger om och kan dom utan till.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för powergaming och det har aldrig upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle istället bemött staffen mycket trevligare och skulle respekterat deras beslut och sedan bara gillat läget oså hade jag forsatt kunna spela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig varit mycket mer trevligare som person och har utvecklas sedan denna insident hade skett. men iallafall jag har också lärt mig att vara en "normal person" kan man väl säga jag tycker min personlighet har taggat ner min egna stil till en som inte sticker ut så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka