Nekad olofBargman | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? olofBergman#5971

Vem var det som bannade dig? moezz

Bild på banmeddelande: Screenshot_137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag metagamade väldigt milt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och min kompis åkte bil. jag krashade han letade lite efter mig när jag såg han väldigt tydligt sen säger jag till han i dc vart jag är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt men felaktig. asså jag blev bannad för grov metagaming när de va mildaste av de mildaste. jag använde inte till någon större för del som påverkade det andra spelarna på servern. visst ja jag metagamade men jag är oerhört ledsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. näst intill alla mina banns har varit felaktiga det är bara att kolla på mina överklagares. mín senaste bann var en felaktig och de va suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag hade låtit bli att skriva till honom att jag metagamade och istället låta rpn vara och låta han hitta mig naturligt som man hade gjort i verkligheten. De är inte mer simplare än så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lovar att jag kommer att göra mitt allra bästa för att visa er att jag har lärt mig av mitt misstag jag gjorde. Jag vet att det kommer att ta tid, men jag är beredd att ta det ansvaret eftersom jag vill kunna spela på Unive igen då de är ganska tråkigt att inte spela något för de är de enda jag spelade. jag har lärt mig att inte metagama. detta är en engångs grej och de kommer aldrig upprepas de kan du ha mitt ord på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka