Accepterad olofBargman | Ban Överklagan [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce (Hex)

Vad är din discord tagg? olof Bergman#5971

Vem var det som bannade dig? domi

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för helpern trodde jag komminucera med min opp i rutan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min opp "paratade" igenom rutan då tydligen och hade en konversation. vilket vi då inte hade jag ser han ska jag bara kolla på han som en npc nej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var 100 procent felaktig de finns ingeting som säger att vi har en konversation. vi säger 2 ord som inte ens är riktade tillvarandra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste bann var powergaming2 och den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske inte pratat alls och inte rpat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I dom flesta bannsen brukar jag lära mig mycket. men den här har jag inte lärt mig någonting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka