Nekad olofBargman | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: 110000136cb47ce

Vad är din discord tagg? Olof Bergman#5971

Vem var det som bannade dig? baldog1 nåt

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_130.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dupade pengar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag hade dupat pengar för att de va omöjligt att få de me någon slags social rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. klart den va rätt jag har gjort regelbrottet men aa vad ska man säga de va inte rätt av mig och gillade spela på unive men lite svårt nu när man e bannad, de va inte de smartaste jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja min senaste bann va för combatlogg och de lärde jag mig en stor läxa av. tog lärdom genom att bara inte combatlogga oavsett in andra personen gör ett reglebrott eller inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte dupat pengar alls. dumt, osmart om jag nu gillar att spela på unive så va de inte så smart att dupa. tagit paus nu från allt spelande och insätt att jag gjort fel, jag vill inte bli sedd som en problemspelare då jag tycker det är sjukt pinsamt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? haha eh ja, inte dupa. de blev lite som ett beroende av en kick man fick. de va najs den kicken men de inget jag skulle göra idag då de bara onödigt ifall jag vill spela på servern så ska och komemr jag sköta mig liksom. efter jag blev bannad för c logg så vände jag verkligen på hur jag spelade på unive och sa nu ska jag sköta mig men de blev inte riktigt så men nu ifall jag kommer tillbaka så vill jag bara va en medborgare och inte kriminell då jag märkt att som medlem gjorde jag inga brott men krim rollen så gjorde jag fler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja brush

Tillbaka