Accepterad olofBargman | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? olofBergman#5971

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Eftersom jag är hemskolad så brukar jag spela varje dag på unvie. minst 3h. På helger blir det mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive sedan november-december då jag tog mitt rpande på en seriös nivå.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad ett antal gånger men jag har lärt mig efter varje bann och de har aldrig upprepas.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en helper fast med mindre perms. En servervakt ska hålla koll på rp nivån. Dom ska avlasta helpers+ arbete för att dom inte ska behöva göra massa onödiga banns och supportärenden. Samt har dom en uppgift att vara en slags förebild för nya spelare tycker jag. Om en servervakt hamnar i ett scenario med en icke medlem t.ex så ska den hänvisa till den icke medlem och inspirera den. Om man är servervakt ska man ha en hög nivå av rp. Man ska ta sitt rpande på en seriös mogen nivå som jag tycker att jag gör. Servervakt är en vakt på servern och ja. Det funkar lite som securitas och poliser, Securitas åker ut på dom lättare ärenden. Du kan inte liksom se en securitas på ett bankrån. Medans poliskåren tar ansvar för de grövre ärenden ja som bankrån osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för jag vill verkligen vara en del av utvecklandet på Unive. Jag har tidigare varit servervakt och jag vet hur man beter sig samt hur man ska agera i stressiga situationer. Jag vill bli servervakt för då känner jag att jag har ett större ansvar för servern som jag är redo att ta och jag vill hjälpa serverns utveckling. Jag ser allt för många lallare som inte får återgärder och förstör serverns rp. I stunden då tänker jag att va fan sysslar dom med. Jag vill bli servervakt för att jag vill återta mitt ansvar som jag hade på servern, det var väldigt kul samt jag kände att jag gjorde skillnad, i vissa scenario t.ex att det kommer någon och vdmar, då bannar jag den klippar tar de sen till dom högre uppsatta som kan ge en ordentlig återgärder.Jag kommer vara en servervakt som inte kommer ta sina perms till ens egna fördel som att revva i scenario, svbanna utan anledning eller kicka. Jag tycker folk som gör detta ska utrota rättare sagt, som blir servervakt för dom vill ta ansvar och sen så sumpar dom sin chans och använder sina perms för att vinna ett scenario. Så funkar inte Rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan förekomma på väldigt många sätt inom rp. Man använder helt enkelt sina perms för att vinna i scenario. Speciellt som servervakt så förekommer de abuse genom ja man kanske blir skjuten och lämnad mitt ute i vattnet, Jag vet att det har hänt att servervakter revvar då sig själv och rpar sen som inget har hänt. Eller att man är i ett skottscenario och man är för lat att bli buren till sjukhuset. Och sen revvar sig själv och sina gängmedlemmar. korruption är när man helt enkelt är korrupt. Man gör motsatsen vad sin uppgift är. Man lallar, man bryter helt enkelt mot servers regler. Man gör inte sin uppgift som servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka